It appears you have not registered with our community. To register please click here ...

+-

+-PL Gallery Random Image


Author Topic: A Colombian's first winter in Canada  (Read 669 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline vikingo

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 349
  • Country: co
  • Gender: Male
  • Spouse's Country: Colombia
  • Status: Committed >1 year
  • Trips: Resident
A Colombian's first winter in Canada
« on: November 03, 2011, 05:01:57 PM »
There is an amusing article on the Internet about a Colombian who moved to Canada. Unfortunately for some it is in Spanish, but should be good practice for you. As we all know, Colombian men, especially costeños have a way with words, so be sure it's o.k. for your colombiana to read this, nothing extremely vulgar though. DIARIO DE UN COLOMBIANO EN CANADA... AGOSTO 12
Hoy me mudé a mi nueva casa en Toronto, que paz! Todo es tan bonito aquí!. Las montañas son majestuosas, casi no puedo esperar a verlas cubiertas de nieve. Que bueno haber dejado atrás el calor, la humedad, las bombas, las minas quiebra patas, la hijueputa guerrilla, a Tirofijo, la crisis económica, el proceso 8000, la cara de bobo de Pastrana, el lambón de Serpa, la carecaballo de Emma, el torcido de Rosso José Serrano mamado de hacer hojas de procesos y lanzamientos, los carro bomba, la Cara de guebón de Juan Camilo Restrepo, los secuestros, estaba mamado de hacer hojas de Etc...! ¡ESTO SI ES VIDA!.
And here is the rest of it as it is a long story:
 http://vidaydiario.blogspot.com/2005/04/diario-de-un-colombiano-en-canada.html
Believe nothing of what you hear and only half of what you see.

Offline fschmidt

  • New Member
  • *
  • Posts: 43
  • Country: us
  • Gender: Male
  • Spouse's Country: Other Latin America
  • Status: Married >5 years
  • Trips: None (yet)
Re: A Colombian's first winter in Canada
« Reply #1 on: November 03, 2011, 05:31:06 PM »
A comment from someone who probably lived there longer:

DICIEMBRE 28
El reporte estaba equivocado, no cayeron 10 pulgadas de nieve, cayeron 34, aunque yo vi como 80, me voy a cagar de frío, como sigamos así la nieve no se derretirá ni pal verano. Ahora resulta que la niveladora se dañó cerca de acá y el malparido del chofer vino a pedirme prestada un pala ¡que descaro!. Le dije que ya se me habían roto seis palas limpiando la hijueputa nieve que el me deja a diario, así que le rompí la pala en la cabeza por come mierda descarado. A estas alturas, querido diario, no te puedo decir que esto si es vida.

Offline JimD

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 887
  • Country: co
  • Gender: Male
  • Spouse's Country: Other Latin America
  • Status: Looking 0-2 years
  • Trips: Resident
Re: A Colombian's first winter in Canada
« Reply #2 on: November 04, 2011, 06:11:03 PM »
Glad to see you re posted. It is a funny story.
Esposa y mosa vida hermosa

Planet-Love.com

Re: A Colombian's first winter in Canada
« Reply #2 on: November 04, 2011, 06:11:03 PM »

 

Sponsor Twr1R

PL Stats

Members
Total Members: 5883
Latest: CasinoFranceglums
New This Month: 0
New This Week: 0
New Today: 0
Stats
Total Posts: 133140
Total Topics: 7867
Most Online Today: 96
Most Online Ever: 1000
(December 26, 2022, 11:57:37 PM)
Users Online
Members: 0
Guests: 78
Total: 78
Powered by EzPortal